فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

روزهای زیبای کودکی

بابا بزرگ

1391/10/21 22:40
545 بازدید
اشتراک گذاری

فرهام جان الان سه تا شعر بلده (یه توپ دارم قل قلی ، بابا بزرگ ،گربه سرما خورده ) چند تا هم دست و پا شکسته یاد گرفته و یکی از شعرای که یاد گرفته شعر بابا بزرگ که خیلی هم خوشش میاد وقتی بیرون می ریم هر پیرمردی niniweblog.comرو می بینه می گه بابا بزرگ.خودشم خیلی جالب ادای بابا بزرگارو در میاره .الهی قربونت بشم .

بابا بزرگ چه پیره          الهی هرگز نمیره

عینک داره با عصا          قصه میگه با ادا

خوشحال مثل بنده        با ریش سفید میخنده

دست میزاره تو سینی     به من میده شیرینی

همین شعر به سبک آقا فرهام :

بابا بزرگ پیره           الهی نمیله

عینک داله با عصا       قصه میگه ادا

خوشحال مثل بنده       لیش سفید میخنده

دست میزاله شینینی       به من میده شینینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آوينا
5 دی 91 15:59
ماشالا به اين پسر با هوش به آوينا سر بزن


ممنون عزیزم .حتما،منتظرم باش در اسرع وقت.
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 18:47
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام عزیزم .عکستو دیدم رای مورد نظرتم دادم چون قشنگ بود امیدوارم برنده بشی .