فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زیبای کودکی

من

1390/10/23 20:09
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری ، از روز یک شنبه کلمه ( من ) رو خیلی خوب بلدی و خیلی واضح بیان می کنی . اونروز بابا ازت پرسید پسر بابا کیه ؟ فرهام گلم جواب داد من .آنقدر با مزه گفتی ،ما هم شروع کردیم به سوال پرسیدن .عسل بابا کیه ؟ من .طلای مامان کیه ؟ من .و همینطور سوال از ما و جواب از آقا فرهام و همینطور (من ) افتاد تو دهنتو هر چی هم می خواستی می گفتی من من .

فردای اون روز هم یه شاکار دیگه انجام دادی ( آفرین پسری ) دوربین عکاسی رو برداشتی و دادی به مامان و بعد رفتی دست گذاشتی زیر چونت و ژست گرفتی و من هم ازت عکس گرفتم و بعد هر وقت بهت می گفتیم فرهام ژست بگیر برای خودت ژست می گرفتی و ما هم ازت عکس مینداختیم .

                                   اینم یه چند تا از ژست گرفتنت .

 

اینم بعد از اینکه شکلاتتو خردی ژست گرفتی . ( جیگرتو عزیزم . )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میخک ابی
24 دی 90 19:41
الهی فدای ژست گرفتن پسر عموی گلم بشم من خیلی ناز ه لطفا چند تا از این عکسای خوشگل عسل دختر عمو رو بذارین مرسی



ممنون دختر عموي گلم .منتظر عكساي ديگر باشيد .