فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

روزهای زیبای کودکی

مستقل شدن

1391/10/16 10:08
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان ،گل مامان ،عشق مامان و بابا .

پسرمون دیگه برای خودش یه پا مرد شده و مستقل رو تخت خودش جدا از مامان و بابا میخوابه .دیگه تصمیم گرفته بودم که اتاق پسرمو سوا کنم ولی بابا گفت اصلا امکان نداره خودمم دلم برات سوخت .تصمیم گرفتیم که اول با فاصله و عادت کردن جدات کنیم به همین خاطر تختامونو niniweblog.comاز هم جدا کردیم و بین تختا فاصله گذاشتیم .الان حدود یازده روز که دیگه دور از مامان و بابا می خوابی روزای اول خیلی سخت بود هم برای خودم هم برای پسر گلم ولی شبا با قصه گفتن و کنار تختت ماندن یواش یواش عادت کردی ولی بعضی وقتا باز میگی می خوام پیش شما بخوابم ولی بهت اجازه نمی دیم چون دیگه مرد شدی و آخر خودت میگی برم تو تختم ،منم دوست دارم پسرم هر چه زودتر مستقل بار بیاد .ولی بخاطر سرما هنوز موفق نشدیم از پوشک بگیرمت ،امیدوارم یه روزی خودت دیگه نخوای پوشک ببندی .

                                                                                         دوست دارم عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)