فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

روزهای زیبای کودکی

روزهای آخر سال 1391

1392/2/4 20:26
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی دیر آمدیم آخه ،بدو بدو ،اساس کشی ،خرید عید ،کارهای زیاد دیگه که همیشه آخر سال زیاده و هیچ وقت هم تمام نمیشه اما .....

روزهای آخر سال برای ما با اساس کشی به پایان رسید .بلاخره از خانه سازمانی آمدیم بیرون و رفتیم پیش بابا بزرگ فرهام جون ،آخه مامان بزرگ یعنی مامان بابا چهار سال که فوت کرده ( خدا رحمتش کنه ) و آقا هم خیلی تنها بود و از تنهایی اذیت می شد و ما هم تصمیم گرفتیم برای اینکه هم فرهام جون و هم آقا از تنهایی در بیان با هم زندگی کنیم چون برای فرهام جونم خیلی خوب بود آخه ما هم خیلی تنها بودیم اما الان دیگه از تنهایی در آمدیم و پیش آقا و خانواده عمو رسول و عمو جعفر نزدیک هم هستیم .همسایه هامون دیگه از دست فرهام آرامش ندارن یا پیش ساسان میره یا پیش پریسا .دیگه الان دنیا بهشت شده چون میره نو جیاط بازی می کنه همه دور و برشن خلاصه خیلی بهمون خوش میگذره .  

قبل از اساس کشی درست دو هفته به پایان سال جدید مانده بود که فرهام جون دلش هندونه خواست، میگفت من هندونه میخوام راستش وقتی که فرهام جونم تو شکم مامانشم بود همان موقع از سال هم مامان خیلی دلش هندونه می خواست و به سختی دایی جون از تهران آنقدر گشت تا اینکه برای مامان پیدا کرد و حسابی خوردم و دلی از عذا در آوردم ،بلاخره ما هم گشتیم و توی اون موقع از سرمای سال برای پسر طلا هندونه پیدا کردیم و گل پسری هم حسابی دلی از عذا در آورد و خورد نوش جونت عزیز دلم .

فقط نمی دونم توی اون سرما چطوری آنقدر هندونه خورد ولی خدایش خیلی شیرین بود .

بلاخره روزای آخر سال هم با اساس کشی تمام شد ولی امیدوارم که سال جدید واقعا سال خوبی باشه همراه با موفقیت و سلامتی و شادی و رزق و روزی حلال و زیاد باشه .

فرهام جون خیلی کمک می کرد مامان و بابا اساسارو جمع می کردن و آقا فرهام هم دوباره باز می کرد و می خواست به قول خودش کمک کنه و بعد به سبک خودش بسته بندی می کرد خیلی عالی بود .

اینم یه نمونه از شاهکارای آقا فرهام در حین اساس جمع کردن کتانی باباشو پیدا کرد و پوشید .وقتی دیدیم آنقدر خندیدیم که خستگی از تنمون در آمد .الهی فدات بشم عزیز دلم .

اینم از کمک گل پسری در حال جارو کردن زمین .

توشته های جا مانده از اسفند سال ١٣٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)