فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

روزهای زیبای کودکی

پسر داشتن حس شیرینیه

1394/10/25 17:15
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

پسر داشتن حس شیرینه ...

دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یک زن هستم حس آرامش عجیبی میده ...

وقتی که از همه مردهای زندگیم نا امید میشم و به یه گوشه پناه میبرم ،یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه ،نه پدرمه ،و نه برادرم .اون تنها عشق زندگی منه که با دستهای کوچولوی مردونه اش موهام رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم ،با صدای قشنگش توی گوشم میگه :مامان ،امروزموهات چقدر قشنگ شده...

و توی اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم و با عشق زندگیم از ته دل میخندم ...

آره ... عشق زندگی من اون چشمای قشنگ مردونه ست که با نگاهش فریاد میزنه : مامان عاشقتم ...

و من با تمام پوست و گوشت و خونم عشقش رو احساس میکنم ...

 

             با تمام وجودم دوستون دارم پسرهای گلم فرهام جان و فرزام جان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)